sâmbătă, 25 mai 2013

Lucian Mihai- fotograf oficial al SFR 4.0 la Iași


Avem fotograf oficial la SFR 4.0! Se numește Lucian Mihai și face cu pasiune fotografii. Iată ce
spune despre el:

Am descoperit plăcerea de a fotografia în aceeași perioadă în care am învățat să țin un stilou în mână. Parcă și acum îmi amintesc mirosul unui film nou sau mirosul fotografiilor proaspăt developate, primite într-un plic din hârtie alba.

Când îmi amintesc toate acestea, am în minte versurile pe care le cântă Smiley în Dincolo de cuvinte pentru că practic asta simt. Stai că i-am dat și play. :) Dincolo de cuvinteeeeee.

Devenise apoi o plăcere să trag cadre cât mai bune, mai interesante, pe diferite nuanțe, expuneri, compoziții. Asta a fost însă acum mult timp.
Însă cum pasiunea a rămas aprinsă, am profitat de fiecare dată când, prin diferite ocazii, obțineam pentru câteva ore un aparat foto mai serios.

Pasul de la amator la profesionist a fost făcut cu nu prea mult timp în urmă, când am început să studiez fotografia la un alt nivel. Din acest punct au început să mi se iveasca diferite oportunități la care nu am sperat niciodată și datorită cărora am cunoscut mulți oameni deosebiți.

Nu e plăcere mai mare decît să poți arăta tuturor cum este vazută lumea prin ochii tăi!


Pagina de Facebook a lui Lucian aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu